De eerste week van Lars

vrijdag 9 januari 2009

35 weken zwanger



Ik kon het niet laten om deze foto van babybites af te halen en hier te zetten.
Sam was hier rond de 35 weken,nu bijna 38 weken,dus over ongeveer 2 weekjes komt het kindje.
Ze heeft een prachtige buik,maar het lijkt me wel enorm zwaar wegen,zo alleen aan de voorkant.
Het slapen gaat erg moeilijk,dat is ook hetgeen wat ik me het beste kan herinneren.
Kamertje staat klaar,tas met spulletjes voor het ziekenhuis staat klaar,de kadootjes staan klaar,dus baby mag komen.
Sterkte Sam,je gaat binnenkort de beste sportprestatie leveren die er op de wereld bestaat.
En trots dat je dan ben!!!! en ik ook.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi buikje Samantha, nog een paar weekjes meis, dan kunnen jullie allemaal gaan genieten

Liefs Ien

Anoniem zei

Dat was dus een dagje geworden,haha.