De eerste week van Lars

dinsdag 14 augustus 2007

foutje....bedankt!


Bruidegom trouwt per ongeluk met getuige
Een pasgetrouwde bruid was woedend toen ze hoorde dat haar man eigenlijk niet met haar, maar met de getuige getrouwd was. De 19-jarige Gemma Mortell en de 33-jarige Chris Adams uit het Britse Chester stapten op Valentijnsdag in het huwelijksbootje, maar toen ze deze week van hun huwelijksreis terugkeerden bekeken ze hun trouwakte en merkten ze dat het papier verkeerd ingevuld was. Bruid Gemma had per ongeluk getekend in het vakje voor de getuige en de 42-jarige getuige had zijn handtekening in het vakje van de bruid geschreven.

Illegaal?
"Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de akte zag," zegt chef-kok Chris. "Ik ken Paul, de getuige al 20 jaar en hij is een fantastische kerel, maar ik wil niet dat hij mijn vrouw is." Het koppel vreest nu dat hun huwelijk niet legaal is, ondanks de ceremonie en het feest voor 70 mensen. "Ik wilde hem eerst niet geloven toen hij zij dat Paul zijn vrouw geworden was. Ik dacht dat hij een grapje maakte," aldus Gemma. "Maar toen ik het papier zag, merkte ik dat hij de waarheid sprak. Het is niet grappig: dit was de mooiste dag van ons leven. Negen maanden lang hebben we elk detail gepland, en dan gebeurt er dit."

Nieuw
"Het paar moet zich geen zorgen maken, ik heb hen verteld dat ik hen een nieuw certificaat kan bezorgen om de fout recht te zetten," stelt Elain Skinner, die het huwelijk voltrok.

Geen opmerkingen: